7/05/11

PERUTUSAN KHAS YAB PERDANA MENTERI

PERUTUSAN KHAS YAB PERDANA MENTERI
SEMPENA HARI GURU 2011

Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara
Salam 1 Malaysia,
Di zaman sekolah dahulu, Hari Guru adalah hari yang saya nanti-nantikan. Pengorbanan guru-guru kepada saya amat saya sanjungi. Saya pasti anda juga mempunyai perasaan yang sama.
Dato' Sri Najib Tun Razak
Dato' Sri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak

Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua guru yang sentiasa ikhlas mencurahkan ilmu dan bakti tanpa penat dan lelah.Golongan guru sentiasa bersedia memberi pendidikan kepada anak-anak kita. Semoga mereka bakal memimpin negara kelak untuk kegemilangan semua. Saya doakan agar anak-anak kita penuh dengan ilmu di dada, kaya dengan agama, adat dan budaya.
Saya amat berbesar hati jika kita dapat saling berhubung dan mengeratkan lagi silaturahim. Hubungi saya pada bila-bila masa sahaja di laman Twitter (@NajibRazak) laman Facebook (Najib Razak) dan juga emel peribadi najib@1Malaysia.com.my
Selamat Hari Guru. Terima kasih atas perjuangan yang tidak ternilai.

Ikhlas daripada,
Najib Razak
16 Mei 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Program Sekolah November ini..... mohon perhatian semua... SELAMAT DATANG KE KOFPA 2011

poster color